Przetarg nieograniczony - ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej
Szydłowo: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Szydłowo w okresie od 25.03.2016 do 24.03.2019
Numer ogłoszenia: 38838 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Szydłowo , ul. Mazowiecka 61, 06-516 Szydłowo, woj. mazowieckie, tel. 023 6554019, faks 023 6549328.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.szydlowo-maz.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Szydłowo w okresie od 25.03.2016 do 24.03.2019.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od szkód materialnych, Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenia szyb od stłuczenia, Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, Ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, NNW, AC/KR, ASS)..
II.1.5)
V |
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
-
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, jeżeli zamówienie uzupełniające dotyczy ryzyk ubezpieczeniowych wymienionych w zamówieniu podstawowym. 2.Zamówienia uzupełniające mogą również dotyczyć przedłużenia terminu realizacji zamówienia (okresu ubezpieczenia). 3.Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie mniej korzystnych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym, z uwzględnieniem okresu rzeczywiście udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis za każdy dzień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.52.00-5, 66.51.54.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 25.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - (załącznik B do SIWZ)
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - (załącznik B do SIWZ)
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - (załącznik B do SIWZ)
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - (załącznik B do SIWZ)
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - (załącznik B do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie o akceptacji treści wzoru umowy poprzetargowej (załącznik E); 2) W przypadku wykonawców działających w formie towarzystw ubezpieczeń wzajemnych oświadczenie, że zawarcie ubezpieczeń nie będzie się wiązało z nabyciem lub utrzymaniem członkostwa w TUW (załącznik F).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
-
1 - Cena - 65
-
2 - Zaakceptowane klauzule dodatkowe - 25
-
3 - Oferowane franszyzy - 10
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 1) zmiany terminów płatności, wysokości i liczby rat składki - na wniosek ubezpieczającego przed upływem terminu płatności składki lub raty składki, 2) zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniach majątkowych w przypadku zmiany wysokości sumy ubezpieczenia - proporcjonalnie do zmiany sumy ubezpieczenia i okresu ubezpieczenia w którym zmiana będzie obowiązywała , 3) zmiany wysokości składki lub raty składki w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczeniach na zawartych w systemie na pierwsze ryzyko w wyniku podwyższenia wysokości sumy gwarancyjnej lub podwyższenia limitów odpowiedzialności - proporcjonalnie do zmiany i okresu ubezpieczenia w którym zmiana będzie obowiązywała. 5) zmiany wysokości składki w przypadku wprowadzenia na usługi ubezpieczeniowe objęte niniejszym postępowaniem podatku od towarów i usług (VAT) lub zmiany stawki tego podatku - składka ulegnie podwyższeniu o kwotę naliczonego podatku VAT; 6) korzystnej dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy bez dodatkowej zwyżki składki; 7) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian powszechnie obowiązujących przepisów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szydlowo-maz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Szydłowo, ul. Mazowiecka 61, 06-516 Szydłowo, pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Szydłowo, ul. Mazowiecka 61, 06-516 Szydłowo, pok. nr 1 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gmina Szydłowo
Ul. Mazowiecka 61
06 – 516 Szydłowo
Regon: 130378479
Szydłowo, dnia 29.02.2016 r.
Do wszystkich wykonawców
ODPOWIEDŹ
na zapytanie wykonawcy do SIWZ
Dotyczy: odpowiedź na zapytania wykonawców w postępowaniu na Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Szydłowo w okresie od 25.03.2016 do 24.03.2019, numer zamówienia 38838 - 2016.
Szanowni Państwo,
Zamawiający, na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Szydłowo w okresie od 25.03.2016 do 24.03.2019, numer zamówienia 38838 - 2016 informuje, że wpłynęły następujące pytania do SIWZ:
Pytanie nr 1
Prosimy o potwierdzenie, że zakres ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej nie obejmuje i nie będzie obejmować szkód powstałych w związku z prowadzeniem działalności medycznej, badawczej, farmaceutycznej, a także udzielaniem świadczeń medycznych oraz zarządzaniem jednostkami służby zdrowia.
Odpowiedź
Zamawiający nie prowadzi takiej działalności.
Pytanie nr 2
Prosimy o potwierdzenie, że zakres ubezpieczenia OC z tytułu organizowania imprez masowych nie obejmuje i nie będzie obejmować szkód związanych z organizacją imprez obejmujących sporty / pokazy motorowe, motoro - wodne, lotnicze.
Odpowiedź
Zamawiający nie organizuje tego typu imprez.
Pytanie nr 3
Prosimy o potwierdzenie, że zakres ubezpieczenia OC nie obejmuje i nie będzie obejmować szkód związanych z organizacją imprez obejmujących sporty ekstremalne, rozumiane jako sporty wysokiego ryzyka uprawiane w celu osiągnięcia maksymalnych wrażeń, związane z aktywnością fizyczną zagrażającą zdrowiu i życiu, do których zalicza się takie dyscypliny jak np. żeglowanie ze spadochronem, jazda na nartach i snowboardzie poza wyznaczonymi trasami, nurkowanie z akwalungiem, wspinaczka wysokogórska i skalna, speleologia, skoki bungee, sporty uprawiane na rzekach górskich (rafting, canyoning, hydrospeed, kajakarstwo górskie), le parkur, kitesurfing.
Odpowiedź
Zamawiający nie organizuje tego typu imprez.
Pytanie nr 4
Prosimy o potwierdzenie, że zakres ochrony w ramach rozszerzenia zakresu ubezpieczenia o odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone w związku z podawaniem (serwowaniem) produktów żywnościowych w ramach prowadzonej działalności lub organizowanych imprez okolicznościowych przez wszystkie jednostki a także szkody wyrządzone w skutek przeniesienia chorób zakaźnych i zakażeń nie obejmuje i nie będzie obejmować szkód spowodowanych przeniesieniem choroby Creutzfeldta-Jacoba lub innych encefalopatii gąbczastych.
Odpowiedź
SIWZ nie zawiera uregulowań w tym zakresie w związku z powyższym zastosowanie będą miały zapisy ogólnych warunków ubezpieczenia wykonawcy.
Pytanie nr 5
Prosimy o odpowiedz na pytania dotyczące dróg:
a) czy usuwanie zagrożeń na zarządzanych drogach jest zlecane podmiotom zewnętrznym (jeśli tak to czy podmioty te mają polisy OC)
b) prosimy o informację o obowiązujących wewnętrznych przepisach dotyczących:
- częstości objazdów kontrolujących stan nawierzchni i innych elementów wpływających na bezpieczeństwo użytkowników dróg
- maksymalnego czasu reakcji na zgłaszane zagrożenia,
- sposobu reakcji na zgłaszane zagrożenia (m.in. chodzi o zabezpieczenie dziur i stawianie znaków).
Odpowiedź
a) w większości przypadków tak, podmioty te są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej.
b) podstawowy objazd dróg dokonywany jest raz do roku. Ponadto objazdów częściowych dokonuje się w miarę potrzeb. Reakcja na zagrożenia uzależniona jest od rodzaju zagrożenia możliwości jego usunięcia.
Pytanie nr 6
Prosimy o potwierdzenie, że w ramach ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, niezależnie od zmiany sposobu wystawiania polisy, suma gwarancyjna wraz z dodatkowymi podlimitami na poszczególne ryzyka będzie sumą gwarancyjną wspólną dla wszystkich Ubezpieczonych.
Odpowiedź
Zamawiający potwierdza.
Pytanie nr 7
Prosimy o potwierdzenie, że w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej zakres ubezpieczenia w żadnym aspekcie nie wykracza i nie będzie wykraczać poza zakres ustawowej odpowiedzialności ubezpieczonego.
Odpowiedź
Zamawiający potwierdza, że zakres ubezpieczenia nie wykracza poza zakres odpowiedzialności ubezpieczonego wynikającej z powszechnie obowiązujących przepisów.
Pytanie nr 8
Odnośnie rozszerzenia o szkody wyrządzone przez organizatora imprez masowych prosimy o potwierdzenie wyłączenia odpowiedzialności za szkody wyrządzone podczas pokazów ogni sztucznych.
W przypadku odpowiedzi negatywnej prosimy o dodatnie zapisu: dla szkód spowodowanych podczas pokazów ogni sztucznych odpowiedzialność wykonawcy istnieje pod warunkiem, że pokaz był organizowany przez firmę zawodowo trudniącą się organizacją takich pokazów.
Odpowiedź
Zamawiający nie organizuje pokazów sztucznych ogni. SIWZ nie zawiera uregulowań w tym zakresie w związku z powyższym zastosowanie będą miały zapisy ogólnych warunków ubezpieczenia wykonawcy.
Pytanie nr 9
Prosimy o potwierdzenie, że w zakresie ubezpieczenia OC wypłata świadczenia z tytułu ryzyka objętego podlimitem obniża podlimit oraz sumę gwarancyjną o kwotę wypłaconego świadczenia.
Odpowiedź
Zamawiający potwierdza.
Pytanie nr 10
W tabeli przebiegu ubezpieczeń prosimy o podanie przyczyny szkód, czy są założone rezerwy (również w OC dróg)?
Odpowiedź
Informacja o szkodowości, oparta na zaświadczeniach od ubezpieczycieli, zawarta jest na 36 stronie SIWZ. Zamawiający nie posiada o rezerwach jak również o szkodach w związku z którymi mogły by być założone rezerwy.
Pytanie nr 11
Prosimy o obniżenie podlimitu w OC zarządcy dróg do 500.000 zł
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody.
Pytanie nr 12
Prosimy o potwierdzenie, że kwestia wyłączeń odpowiedzialności nie została uregulowana w SIWZ i Umowie, a więc będą miały zastosowanie wyłączenia ujęte w OWU Wykonawcy.
Odpowiedź
Zamawiający potwierdza, że wprawach nie uregulowanych w SIWZ zastosowanie mają ogólne warunki ubezpieczenia wykonawcy.
Pytanie nr 13
Prosimy o akceptację franszyzy redukcyjnej dla czystych strat finansowych, szkód w związku z wydaniem lub niewydaniem decyzji administracyjnej 1.000 zł lub innej akceptowalnej oraz w OC dróg – 400 zł lub innej akceptowalnej.
Odpowiedź
W ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej z tytułu czystych strat finansowych franszyza redukcyjna wynosi 1.000,00 zł. W pozostałym zakresie zamawiający nie wyraża zgody.
Pytanie nr 14
W odniesieniu do budynków i budowli zgłaszanych do ubezpieczenia prosimy o uzupełnienie danych dot. stanu technicznego wszystkich budynków wg gradacji; dobry, dostateczny , zły, awaryjny.
Odpowiedź
Z uwagi na brak kryteriów dokonania takiego podziału zamawiający nie jest w stanie go dokonać. Zamawiający na życzenie wykonawcy udostępni zgłaszane do ubezpieczenia obiekty celem dokonania oceny przez wykonawcę.
Pytanie nr 15
Prosimy o potwierdzenie, że wszystkie budynki zgłoszone do ubezpieczenia i ich instalacje poddawane są regularnym przeglądom wynikającym z przepisów prawa, co potwierdzone jest każdorazowo pisemnym protokołami, w przeciwnym wypadku prosimy o wskazanie budynków niespełniających powyższego warunku wraz z określeniem przyczyny
Odpowiedź
Zamawiający potwierdza.
Pytanie nr 16
Czy do ubezpieczenia zostały zgłoszone:
a) budynki przeznaczone do rozbiórki,
b) budynki w złym lub awaryjnym stanie technicznym,
c) budynki wynajmowane w których prowadzona jest działalność stwarzająca zagrożenie wybuchu pożaru,
d) pustostany,
W przypadku odpowiedzi twierdzącej prosimy o wskazanie ich lokalizacji, jednostkowych sum ubezpieczenia i sposobu zabezpieczenia.
W przypadku odpowiedzi twierdzącej czy zamawiający wyraża zgodę na wyłączenie z zakresu ochrony:
- budynki przeznaczone do rozbiórki,
- budynki w złym lub awaryjnym stanie technicznym.
Odpowiedź
a) nie,
b) nie,
c) nie,
d) nie.
Pytanie nr 17
Prosimy o potwierdzenie, że zabezpieczenia ppoż zastosowane w miejscach ubezpieczenia są zgodne z obowiązującymi przepisami oraz posiadają aktualne przeglądy i badania w przeciwnym wypadku prosimy o wskazanie lokalizacji niespełniających powyższego warunku wraz z określeniem przyczyny.
Odpowiedź
Zamawiający potwierdza.
Pytanie nr 18
Prosimy o informację na temat obecnie prowadzonych oraz planowanych przez Zamawiającego w okresie ubezpieczenia robót budowlano-montażowych wraz z informacją o ich wartości.
Odpowiedź
Na chwilę obecną zamawiający nie planuje wykonywania tego typu robót.
Pytanie nr 19
Prosimy o potwierdzenie, że wszędzie gdzie jest mowa o limicie odpowiedzialności należy rozumieć, że jest to limit na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
Odpowiedź
Zamawiający potwierdza.
Pytanie nr 20
Prosimy o informację czy w miejscach wskazanych w SIWZ jako miejsca ubezpieczenia w okresie ostatnich 20 lat wystąpiła powódź lub lokalne podtopienia.
W przypadku odpowiedzi twierdzącej prosimy o wskazanie lokalizacji oraz informację na temat wysokości poniesionych strat,
W przypadku odpowiedzi twierdzącej prosimy o wprowadzenie limitu odpowiedzialności dla powyżej wymienionych ryzyk w wysokości 200 000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia
Odpowiedź
W miejsca w których znajduje się ubezpieczane mienie ni było w ciągu ostatnich 20 lat powodzi i podtopień.
Pytanie nr 21
Dla budynków wyłączonych z eksploatacji (pustostanów) prosimy o przesłanie;
- wykazu ich lokalizacji (adresu),
- jednostkowych sum ubezpieczenia,
- czy są dozorowane 24 h/ dobę, jeśli tak czy przez firmę ochroniarska, własna ochronę, inne?
- sposobu ich zabezpieczenia
- podanie przyczyny ich wyłączenia,
- czy zostały wyłączone w nich wszelkiego rodzaju media, takie jak : woda, gaz, prąd, itd.
- czy wewnątrz budynków znajdują się jakiekolwiek mienie, jeśli tak to jakie?.
Wnioskujemy również o zastosowanie dla nich podstawowego zakresu ubezpieczenia (pożar, uderzenie pioruna, wybuch, upadek statku powietrznego)
Odpowiedź
Nie zostały zgłoszone do ubezpieczenia budynki wyłączone z eksploatacji.
Pytanie nr 22
W odniesieniu do budynków w złym lub awaryjnym stanie technicznym lub przeznaczonych do rozbiórki wnioskujemy o zastosowanie podstawowego zakresu ubezpieczenia (pożar, uderzenie pioruna, wybuch, upadek statku powietrznego).
Odpowiedź
Nie zostały zgłoszone do ubezpieczenia budynki w złym lub awaryjnym stanie technicznym lub przeznaczone do rozbiórki.
Pytanie nr 23
Czy w mijającym okresie ubezpieczenia Klient był ubezpieczony w zakresie podanym w SIWZ? Jeżeli nie lub zakres był inny proszę o wykazanie różnic.
Zwłaszcza prosimy o wykazanie franszyz i udziałów własnych jakie miały zastosowanie w poszczególnych ryzykach (w tym w OC zarządcy dróg),
Odpowiedź
Dotychczasowy zakres ubezpieczenia był bardzo zbliżony do opisanego w SIWZ. Franszyzy i udziały własne w szkodach były zniesione.
Pytanie nr 24
Czy w ostatnich 3 latach wystąpiły zdarzenia nie wykazane w informacji o szkodowości a za które ubezpieczyciel byłby zobowiązany do zapłaty odszkodowania gdyby mienie zgłoszone do ubezpieczenia było ubezpieczone we wnioskowanym zakresie.
Odpowiedź
Nie.
Pytanie nr 25
Czy Zamawiający dopuszcza ubezpieczenie budynków starszych niż 50 lat do wartości rzeczywistej tj. wartości odtworzeniowa mienia pomniejszona o zużycie techniczne
Odpowiedź
Nie.
Pytanie nr 26
Prosimy o wyrażenie zgody na przesunięcie terminu składania ofert do 07.03.2016 do godziny 12.15.
Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody.
Pytanie nr 27
Prosimy o potwierdzenie, że wszystkie budynki zgłoszone do ubezpieczenia posiadają pozwolenie na użytkowanie stosownie do aktualnego przeznaczenia; w przeciwnym wypadku prosimy o wskazanie budynków nieposiadających takiego pozwolenia wraz z określeniem przyczyny.
Odpowiedź
Zamawiający potwierdza.
Pytanie nr 28
Prosimy o potwierdzenie, że ubezpieczenie AC obejmuje szkody powstałe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i innych państw położonych w Europie z wyłączeniem Rosji, Białorusi i Ukrainy
Odpowiedź
SIWZ nie zawiera postanowień w tym zakresie w związku z powyższym zastosowanie będą miały OWU wykonawcy. Pojazdy zamawiającego nie wyjeżdżają poza obszar Unii Europejskiej.
Pytanie nr 29
W przypadku odpowiedzi negatywnej proszę o informację czy będzie wymaga Zielona Karta na Rosję. Jeżeli tak proszę o podanie numerów rejestracyjnych.
Odpowiedź
Nie będą wymagane zielone karty.
Pytanie nr 30
Prosimy o uzupełnienie liczby miejsc pojazdów we wszystkich pozycjach
Odpowiedź
W pojazdach o nr rej. CAM 3210 i WML 44JT liczba miejsc wynosi 6.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szydłowo, dnia 04.03.2016 r.
Zawiadomienie
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dotyczy : postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych na zadanie „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Szydłowo w okresie od 25.03.2016 do 24.03.2019”.
Gmina Szydłowo działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015, poz. 2164 z późn. zm.) zawiadamia, że w jako najkorzystniejszą ofertę wybrano ofertę złożoną przez:
Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna
Oddział Regionalny w Warszawie
Pion Kanałów Zdalnych i Wsparcia
ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa
za cenę łączną: 84 531,00 zł (słownie: osiemdziesiąt cztery tysiące pięćset trzydzieści jeden złotych 00/100)
Podstawą wyboru było spełnienie warunków określonych w SIWZ oraz uzyskanie najwyższej łącznej liczby punktów zgodnie z kryteriami określonymi w SIWZ.
Wykonawcy, którzy złożyli oferty oraz punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączna punktacja:
1) UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Przedstawicielstwo w Siedlcach
Roman Garwacki
ul. Sportowa 13, 08-110 Siedlce
- cena łączna: 75.036,00 zł,
Oferta uzyskała następującą ilość punktów w poszczególnych kryteriach:
- cena łączna ubezpieczenia – 65,00 pkt.
- zaakceptowane klauzule dodatkowe – 9,50 pkt,
- oferowane franszyzy i udziały własne – 6,00 pkt.
Łącznie: 80,50 pkt.
2) Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna
Oddział Regionalny w Warszawie
Pion Kanałów Zdalnych i Wsparcia
ul. Grójecka 186, 02-390 Warszawa
cena łączna: 84.531,00 zł,
Oferta uzyskała następującą ilość punktów w poszczególnych kryteriach:
- cena łączna ubezpieczenia – 57,70 pkt.
- zaakceptowane klauzule dodatkowe – 20,00 pkt,
- oferowane franszyzy i udziały własne – 10,00 pkt.
Łącznie: 87,70 pkt.
3) Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW
Biuro Regionalne w Olsztynie
Oddział w Mławie
ul. Żwirki 21b, 06-500 Mława
- cena łączna: 165.411,00 zł,
Oferta uzyskała następującą ilość punktów w poszczególnych kryteriach:
- cena łączna ubezpieczenia – 29,48 pkt.
- zaakceptowane klauzule dodatkowe – 10,25 pkt,
- oferowane franszyzy i udziały własne – 10,00 pkt.
Łącznie: 49,73 pkt.
Działając na podstawie art. 92 ust 1 pkt 2 pzp zamawiający informuje, że w postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty.
Działając na podstawie art. 92 ust 1 pkt 3 pzp zamawiający informuje, że w postępowaniu nie wykluczono żadnego wykonawcy.
Działając na podstawie art. 92 ust 1 pkt 4 pzp zamawiający informuje, że umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta po dniu 15.03.2016 r.
Uczestnikom postępowania przysługują środki ochrony prawnej przewidziane dziale VI ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015, poz. 2164 z póz. zm.).
Opublikowano: 22 lutego 2016 12:00
Kategoria: Przetargi
Załączniki:
Odpowiedz na zapytanie oferenta [79.5 KB]
Zawiadomienie o wyborze najlepszej oferty [20.9 KB]
Wyświetleń: 1255