Ogłoszenie "Azbest 2014"

O G Ł O S Z E N I E

Wójta Gminy Szydłowo

 

W związku z możliwością uzyskania przez gminę dotacji ze środków  Wojewódzkiego Funduszu  Ochrony Środowiska w Warszawie na zadanie z zakresu usuwania azbestu w roku 2014.

Wójt Gminy Szydłowo ogłasza, że do dnia 7 kwietnia 2014 r. zainteresowani mieszkańcy wyrażający chęć wymiany pokryć dachowych azbestowych mogą składać deklaracje przystąpienia do programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na rok 2014.

Do dofinansowania mogą zostać zgłoszone tylko zadania realizowane na obiektach których właścicielami są jednostki samorządu terytorialnego, osoby fizyczne, jednostki sektora finansów publicznych, kościoły i związki wyznaniowe oraz wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe z uwzględnieniem przepisów dotyczących pomocy publicznej.

Akcja usuwania azbestu rozpocznie się po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku o udzielenie dofinansowania i utylizację azbestu przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

„Deklaracja przystąpienia do programu usuwania azbestu” do pobrania jest na stronie internetowej gminy www.szydlowo-maz.pl.pl lub w siedzibie Urzędu Gminy Szydłowo, ul. Mazowiecka 61, 06-516 Szydłowo, pok. nr 5).

 

 

                                                                               Wójt Gminy Szydłowo
                                                                                 
Wiesław Boczkowski

Opublikowano: 24 marca 2014 10:17

Kategoria: Aktualności

Załączniki:

deklaracja_2014_.pdf [128.35 KB]

Wyświetleń: 1488

Urząd Gminy Szydłowo

Realizacja: IDcom.pl